Regulamin reklamacji szkoleń otwartych organizowanych przez firmę ESKK Sp. z o.o.
- Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z realizacją szkolenia przez ESKK.
- Wszelkie reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: info@eskk.pl lub pocztą na adres ESKK.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: e-mail, imię, nazwisko, jak również dokładny powód zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od momentu ich otrzymania.
- Uczestnik otrzyma odpowiedź na reklamację na przekazany ESKK adres e-mail lub adres pocztowy, jeżeli reklamację złożono w formie tradycyjnej.
- W przypadku składania reklamacji poprzez e-mail, udzielenie odpowiedzi w tradycyjnej formie pisemnej następuje na wniosek Uczestnika, wraz ze wskazaniem adresu, pod który odpowiedź ma zostać przesłana.
ESKK, 03.04.2025 r.