Kurs przygotowuje liderów do radzenia sobie w trudnych sytuacjach, jakie pojawiają się w organizacji. Jest przeznaczony zarówno dla świeżo upieczonych menadżerów - jako oswojenie z tematem, jak i osób bardziej doświadczonych, które potrzebują uzupełnienia wiedzy i umiejętności z tego zakresu. Kurs pomoże Ci zbudować silną pozycję lidera w zespole.
Cena za roczny dostępu do kursu
Identyfikować różne źródła nadchodzącego kryzysu i oceniać związane z nim ryzyko
Koordynować pracę zespołową w czasie kryzysu i rozwijać swoje umiejętności liderskie
Dbać o jasną, zwięzłą i regularną komunikację w trakcie kryzysu
Budować odporność organizacyjną, także w oparciu o media społecznościowe
Na kursie poznasz przykłady różnych sytuacji kryzysowych, takich jak konflikt w zespole, wyciek danych czy kryzys w mediach społecznościowych. Dowiesz się na czym polega istota kryzysu i jaką rolę odgrywasz w nim Ty jako menadżer. Nauczysz się na jakie elementy w organizacji i poza nią należy zwrócić uwagę, aby rozpoznawać nadchodzące kryzysy. Przyswoisz sobie metody oceny ryzyka i zagadnienia związane z jego zarządzaniem. Na kursie wyjaśnimy też na czym polega koordynacja pracy zespołowej w trudnych sytuacjach. Dzięki temu zwrócisz uwagę na to, jakie są kluczowe umiejętności lidera w obliczu kryzysu. Otrzymasz również wskazówki, jak wspierać pracowników w kryzysie i zgłębisz techniki pierwszej pomocy psychologicznej.
W ramach kursu przedstawimy Ci aspekty prawne i etyczne w sytuacjach kryzysowych z perspektywy menadżerskiej. Będziesz też pracować ze studiami przypadków i poznasz zarządzanie kryzysowe w praktyce. Wprowadzimy Cię również w strategie budowania odporności organizacyjnej. Poznasz rolę mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysowym.
9 lekcji • Łączna długość: 20-25 godz.
Moduł I: Wprowadzenie do zarządzania kryzysowego
Moduł II: Techniki pierwszej pomocy psychologicznej
Moduł III: Identyfikacja i reagowanie na kryzysy w pracy
Moduł IV: Komunikacja kryzysowa
Moduł V: Ocena ryzyka i zarządzanie nim w perspektywie menedżerskiej
Moduł VI: Aspekty prawne i etyczne w sytuacjach kryzysowych z perspektywy menedżerskiej
Moduł VII: Praca zespołowa i koordynacja działań w czasie kryzysu
Moduł VIII: : Studia przypadków sytuacji kryzysowych wewnątrz firmy i zarządzanie kryzysowe w praktyce
Moduł IX: Budowanie odporności organizacyjnej i planowanie działań pokryzysowych.
Po ukończeniu 70% wybranego kursu oraz rozwiązaniu co najmniej 70% zadań testu końcowego otrzymasz certyfikat New Heroes Academy ze swoim imieniem i nazwiskiem, który będziesz mógł pobrać i umieścić np. w CV lub na profilu LinkedIn.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od ESKK Sp. z o.o. informacji handlowych oraz marketingu bezpośredniego w formie: