Zaczynasz pracę na stanowisku managerskim? Uchroń siebie i zespół przed kosztownymi błędami początkujących menadżerów. To szkolenie pozwoli Ci wejść w nową rolę i stać się wspierającym, pewnym siebie liderem. Rozwinie Twoje umiejętności przywódcze i da Ci najważniejsze kompetencje liderskie, m.in.: delegowanie zadań, udzielanie feedbacku czy motywowanie zespołu.
Cena za roczny dostępu do kursu
Zaczniesz budować autorytet w naturalny sposób, opierając go na zaufaniu i szacunku, a także respektowaniu granic. Przekonasz się, że nie potrzeba lat, aby stać się prawdziwym liderem w oczach współpracowników.
Nauczysz się delegować zadania i zarządzać czasem oraz energią swojego zespołu tak, aby utrzymywał harmonię między wydajnością a satysfakcją z efektów pracy.
Opanujesz prawidłowe udzielanie feedbacku – będziesz dawać konstruktywne informacje zwrotne, które motywują i przyczyniają się do rozwoju całego teamu, w sposób życzliwy i asertywny.
Dowiesz się, jakie są typowe błędy na początku drogi menadżera. Pokażemy Ci też, jak ich uniknąć i wykazać, że zatrudnienie właśnie Ciebie było najlepszą decyzją.
Opanujesz sztukę prowadzenia efektywnych spotkań z członkami zespołu. Dzięki temu Wasz czas będzie znacznie lepiej wykorzystany.
Zyskasz pewność siebie i spokój w miejsce obaw i niepokoju, jakich doświadczają niemal wszyscy początkujący managerowie.
Poznasz najważniejsze teorie dotyczące pracy z zespołem, które są wdrażane w najlepiej zarządzanych firmach na świecie. Poczujesz się pewniej, mając mocne zaplecze wiedzy.
Zobaczysz, co zrobić, aby dostarczać motywacji oraz inspirować ludzi, z którymi pracujesz – lekko i bez narzucania swoich pomysłów.
Zbudujesz własny styl przywództwa, dzięki czemu Twoja nowa funkcja stanie się dla Ciebie naturalna, a Ty sam – spójny w oczach swoich współpracowników.
Awansowałeś na stanowisko menadżera i… ogarnia Cię panika? Boisz się, że zespół nie uzna Twojego przywództwa, zabraknie Ci wiedzy albo charyzmy? Ten kurs to Twój solidny starter pack. Znajdziesz w nim wszystko, co potrzebne w pełnieniu nowych obowiązków. To całościowe i wyczerpujące (temat, nie słuchacza!) szkolenie dla nowego team lidera.
Ponad połowa nowo mianowanych team liderów cieszy się swoim stanowiskiem zaledwie 2 lata. Skutki niewystarczających umiejętności w tym zakresie są kosztowne dla firmy. Podkopują też morale zespołu oraz pewność siebie samego menadżera.
W New Heroes Academy wiemy, że kompetencje lidera można zdobyć i wypracować. Ten kurs ma Ci dać narzędzia, dzięki którym nowe zadania Cię nie przerosną, lecz uskrzydlą – z korzyścią dla całego teamu i Twojej organizacji. Sprawdź, co znajdziesz w szkoleniu.
Otrzymasz wiedzę przydatną na swoim nowym stanowisku. Poznasz najważniejsze teorie dotyczące m.in. przywództwa, psychologii pracy zespołowej, źródeł motywacji czy budowania zaufania, m.in. Model Kouzesa i Posnera, model Bruce'a Tuckmana, model ABCD wg K. Blancharda.
Dowiesz się, jakimi zasobami lidera już dysponujesz i jak możesz je rozwijać. Odkryjesz przekonania, które mogą być ograniczające dla menadżera. Poznasz różnicę między szefem a liderem.
Z tego szkolenia wyjdziesz z pakietem umiejętności niezbędnych do sprawnego zarządzania pracą oraz emocjami w zespole. Są to m.in.: delegowanie, feedbackowanie, motywowanie, wyznaczanie celów, monitorowanie zadań.
Opanujesz narzędzia i modele usprawniające zarządzanie pracą, podejmowanie decyzji i komunikację, m.in.: Motywacja 3.0, FUKO, SMART czy Model Przywództwa Sytuacyjnego® Kennetha Blancharda.
Solidna wiedza jest konieczna, ale nie jest wystarczająca w pełnej wyzwań pracy lidera. Naszym celem jest, abyś po kursie wkroczył w świat zarządzania z pewnością siebie i pozytywnym nastawieniem zbudowanym na mocnym filarze wiedzy oraz umiejętności. Dlatego:
Interaktywne moduły edukacyjne.
Case studies – pokażą Ci kulisy pracy doświadczonych liderów, typowe problemy i sposoby ich rozwiązania. Dzięki temu unikniesz błędów – nauczysz się na cudzych, zamiast przechodzić przez własne.
Angażujące ćwiczenia, które pozwolą Ci opanować narzędzia i używać ich od pierwszych godzin nauki.
Wspierające pamięć wzrokową wykresy, schematy i inne pomoce graficzne.
Sprawdzone i polecane przez ekspertów narzędzia stosowane przez liderów na całym świecie.
Quizy, dzięki którym możesz monitorować swoje wyniki.
Kurs jest w pełni online – uczysz się, kiedy chcesz i gdzie chcesz. W każdej chwili możesz przerwać i wznowić naukę, a także wracać do przerabianych już materiałów.
Szkolenie jest dostosowany do różnych stylów nauki. W New Heroes Academy wiemy, że każdy przyswaja wiedzę inaczej. Dlatego kurs oferuje różnorodne materiały.
Kurs zarządzania dla świeżo mianowanych team liderów jest dla Ciebie, jeśli:
Masz obawy, że się nie sprawdzisz na stanowisku.
Masz nieco doświadczenia, ale brak Ci wiedzy, przez co czujesz się niepewnie w swoich poczynaniach.
Masz blokadę mentalną, która utrudnia Ci rozmowy z pracownikami.
W Twoim zespole są napięcia i trudności, które chcesz rozwiązać.
Twoja organizacja się rozwija i masz poczucie, że brak w niej silnych, kompetentnych liderów, którzy będą w stanie nią pokierować.
Czujesz, że Twój autorytet jest niedostateczny, pracownicy podważają Twoje decyzje lub ignorują polecenia.
Objąłeś stanowisko liderskie i jest ono dla Ciebie nowe.
Przygotowujesz się do pełnienia obowiązków managerskich.
Od niedawna jesteś w tej roli i chcesz wzmocnić swoje kompetencje.
Chcesz być lepszym liderem, uporządkować i uzupełnić wiedzę, nawet jeśli masz już doświadczenie i osiągnięcia w zarządzaniu.
6 lekcji • Łączna długość: 15-20 godz.
Moduł I: Być Liderem
Moduł II: Praca zespołowa
Moduł III: Motywowanie i angażowanie zespołu
Moduł IV: Informacja zwrotna
Moduł V: Komunikacja Lidera w procesie zarządzania
Moduł VI: Style przywódcze
Po ukończeniu 70% wybranego kursu oraz rozwiązaniu co najmniej 70% zadań testu końcowego otrzymasz certyfikat New Heroes Academy ze swoim imieniem i nazwiskiem, który będziesz mógł pobrać i umieścić np. w CV lub na profilu LinkedIn.